Dagens träning

Kom hem efter skolan och svepte en celsius innan jag drog på mig lite kläder och skuttade ut genom dörren. Körde intervaller runt Röbäcksslätten vilket gav drygt 9km. Känns skönt att benen höll den här gången med tanke på problemen jag haft med benhinnorna och ena knät. Men idag värmde jag upp och stretchade innan jag började springa, jag sprang inte heller så fort eller långt innan jag bytte till pw. Det blev en brs balans och i slutet hade jag inte ens ont vilket känns grymt skönt!

Fortsatte med att pumpa ur armar och axlar när jag kom hem också. Älskar när man har den där extra skvätten energi kvar för att verkligen få sista svettdroppen att lämma pannan ;)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0