Dagens träning

Fick till en timmes träning innan vi åkte vidare till praktiken. Kan kanske förtydliga för er som inte vet att jag gör praktik med min sambo. Skönt då jag gärna tar tillfället i akt att umgås så mycket det går nu innan hösten då han förmodligen blir borta en del, och sedan blir det lättare med transport fram och tillbaka. Sen för min egen del är det ganska bekvämt att kunna ifrågasätta och ställa sådana där frågor man helst inte ställer alls. Ska förhoppningsvis få testa lite annat också innan mina tre veckor är slut :-)

För att återgå till träningen, oj vad jag kommer ha svårt att gå imorgon! Kände redan efter passet att det gjorde ont att sätta sig på toan.. Mördade mina ben ganska bra med kondition där jag körde jogg/intervaller för att sedan avsluta med pw i brant/uppförsbacke. Brände bra i både ben och rumpa!

Fortsatte med benpressen, squats med kettelbell och några andra övningar. Riktigt skönt att känna av att man har lite muskler, det ger ju motivation för utveckling :-)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0