Back on track

Äntligen! Nu hoppas jag bara att det verkligen får kännas såhär bra även imorgon, och fortsättningsvis alla andra dagar också. Började med en 5km lunchprommis idag och ikväll kunde jag inte riktigt sitta still så tog cykeln för att mjukstarta kroppen lite efter flera veckors träningsuppehåll. Blev lika fullt nästan 2mil, 1.9 för att vara exakt (om nu runkeeper är att lita på..). Cyklade ut till Klabböle och fortsatte längs älven hela vägen tillbaka in till stan. Hade glömt hur vackert det är där efter, samt hur fruktansvärt skönt det är att röra på sig. Ikväll tänker jag minsann somna med gott samvete :-)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0