Godmorgon alla fina!

Idag chockar jag mig själv! Ska inte vara iväg på praktiken förrän klockan två i eftermiddag och tänkte därför ta tillfället i akt att kliva upp och få någonting gjort under förmiddagen. Så nu går två tvättmaskiner, jag har tömt och fyllt diskmaskinen och ska alldeles strax fara och städa ur bilen. Klockan 12 är det besiktning så jag tänkte skona gubbarna från eventuella astmaanfall.. Är ett tag sedan den är urstädad eftersom den har stått till bara för ett tag sedan. Men jag håller tummar och tår att det går vägen! :)

Ska försöka hinna med lite träning också så nu är det bara att sörpla upp tekoppen och fortsätta med dagen. Ha det fint alla godingar! :-)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0