Dagens träning

Satt i lastbilen sista timmen och försökte tagga till för träning. Fanns inte så mycket utrymme idag mer än just efter vi kom hem så det var bara att bita ihop. Jag var inte alls taggad, jag var trött och egentligen på rätt sunkigt humör, men jag hade lovat mig själv att bara göra så jag gjorde. Det blev intervaller till att börja med i drygt 2,5 km och sedan fortsatte jag med 3,5 km jogg. Stannade nere vid älven där de har ett utegym och tog tillfället i akt att träna lite armar. Gör man rätt tar det ordentligt så det var helt klart över förväntan! :-)







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0