Det här med tidsbrist

Egentligen borde jag ha tränat både igår och idag men tiden har inte riktigt räckt till. Eller ja, igår blev det 5km pw på lunchen och en långdag på det gjorde att jag inte hann mer än hem innan jag slog igen mina ögon. Idag har det nog snarare handlat om prioriteringar. Jag var för lat för någon lunchmotion och efter skolan sprang jag på nolia i ett par timmar då det var kvällsöppet. Slutade sedan med att jag hjälpte syster med lite grejer och hamnade sen på mejeriet då gubben så snällt bad om lite sällskap (tror dock de gosisremmarna jag hade köpt åt honom kan ha varit en bidragande orsak till det ;) Så ikväll blev det inte heller mer än hem och isäng! Och imorgon kommer det förmodligen inte bli så mycket träning heller om inte vädret tillåter en lunchprommis, ska nämligen direkt iväg på middag efter skolan och måste dessutom hinna läsa en del inför ett prov på fredag. Känns som det var länge sen jag hade det såhär tajt om tid, men det är bara att bita ihop och gilla läget. I november är jag förhoppningsvis färdig och kan börja leva lite igen :-)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0