S-W-E-E-T

Ja, rubriken går ju att tolka som man vill. Gött mos, svettigt, skönt, utmanande och gansks jävla skön känsla. Drog i mig en celsius i hopp om lite extra energi (hade sjunkit ner rätt ordentligt i soffan..). Åkte iväg till gymmet och tänkte köra en timme pw. Det blev bättre än så! Efter 25min pw kände jag att jag hade så mycket mer att ge så jag började springa och fortsatte, fortsatte och fortsatte lite till, ända till distanssiffran slog om till 10km. 1-jävla-mil under 70min. Stort! ★

Körde en massa armar sen innan jag cyklade hem igen. Nu ska jag bara duscha och sen hoppa isäng då det väntas ett långt arbetspass imorgon. Godnatt på er vänner!









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0