Jag vet inte vad jag ska tycka

Att kläder och sånt blir större i takt med att jag krymper det är ju ganska logiskt. Men när kläder som förra säsongen var svåra att knäppa bokstavligt talat faller av kroppen, då kan det kännas lite vemodigt. Förstå mig rätt, jag är överlycklig att det händer saker med min kropp, men när 2000 kronors täckisar inte passar längre så blir man lite frustrerad. Å andra sidan väger det faktum att jag kan ha jeans från min högstadietid upp. Så om ni frågar mig så finns det både för och nackdelar med en viktnedgång. Att köpa en helt ny garderob blir ju liksom ganska så dyrt. Men då är det ju positivt att jag har ärvt samlargenen av min mor så jag kan bära gamla kläder som jag tidigare vuxit ur ;)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0