Egentid

Vill först och främst tacka för alla fina kommentarer jag fått när det kommer till mitt föregående inlägg. Jag har blivit rörd till tårar av alla fina ord och jag är innerligt tacksam för den positiva feedback jag får över den resa jag har startat. Det känns alltid lite extra bra att få höra att det man gör berör andra människor. Att svetten, tårarna och allt annat man går igenom visar sig ha inverkan på de runt omkring, det är stort och det ger naturligtvis mig ännu mer motivation till att fortsätta! :)
 
För att återgå till rubriken så försökte jag mig på det här med egentid ikväll efter att jag gjort bort träningen. Jag hade tänkt nyttja det badkar som för mig egentligen inte fyller mer funktion än den plats karet tar. Jag tände i alla fall en del ljus, lyxade till med saft och cashewnötter samt en bok innan jag hoppade ner i det varma vattnet. Det kändes rätt skönt med tanke på att jag tror mig fått en sträckning i bakre delen av högra låret. Hade svårigheter att fullfölja intervallen idag pågrund av det men jag hoppas det är övergående. Har ju pressat kroppen hårdare nu än vad jag någonsin gjort tidigare så det kanske inte är så konstigt att vissa delar av min kropp sätter sig på tvären :)
 
Men jag får villigt erkänna att det ingav en lugn och härlig känsla, än om jag kan tycka att det är med badkar är lite överskattat ;)
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0