I en alldeles lämplig takt..

Har glömt skriva att jag vägde mig i lördags. Det resulterade i en minskning på 14kilo sedan jag startade och -2kilo sedan förra månaden. För mig känns det bra och ytterst tacksamt eftersom jag har valt att fortfarande kunna äta gott ibland och göra avstickare om jag vill (vilket blir allt mer sällan eftersom jag inte är sugen). Min vikt har dessutom stått still i vissa perioder (vilket kan vara vanlig hos folk som har jojat fram och tillbaka i vikt). Då känns det extra skönt att se hur det äntligen rör på sig, det blir liksom ett kvitto på att det man gör fungerar vilket gör det lättare att fortsätta de gånger man kan tycka att det blir traggligt.

Jag har satsat på sakta men säkert och min förhoppning är naturligtvis att det fortsätter åt rätt håll. Jag håller dessutom på att bli frisk så har jag tur kan jag uppta träningen lite smått snart igen :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0