12-12-14

Efter middagen släppte jag av hjärtat på jobbet och skyndade mig hem igen för att hinna köpa mer inslagspapper. Hade tänkt åka och träna i brist på annat att göra och var faktiskt rätt så peppad, men jag har suttit med julklappar tills nu och har med det fått sjuka värken i ryggen.. Så jag känner mig inte alls lika taggad till någon träning just nu. Får försöka ta mig iväg imorgon istället!

Blev tacomys till middag. Testade att göra ostchips men det var inget som föll mig riktigt i smaken. Tycker det smakar minst lika bra utan några substitut, men för er som vill testa:

Riv eller skiva en god ost, lägg i högar på ett bakplåtspapper och krydda med valfria kryddor. In i ugnen på 200-225 grader och låt osten smälta och få färg innan du tar ut dom :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0