Åren går in i varandra, och jag inser att tiden är kort. Årstiderna smälter samman och jag vill minnnas det jag en gång glömde bort..

Sitter på jobbet och önskar att jag hade fått stannat under täcket idag. Det var en sådan där morgon när man vaknar i tron om att just ha somnat. Sitter dock och ser ut över något som jag aldrig tidigare har sett den här tiden på morgonen, himlen är rosa/lila och helt fantastiskt fin. Det blev förvånansvärt ljust ute nu, bara sådär. Tänk vad lite tid kan göra, inte bara med himlen och med ljuset men även med oss. Sista året har gått så fruktansvärt fort att jag inte ens kan tro att jag på något vis har förändrats, men det börjar komma till mig mer och mer. På bara ett år har det hunnit hända mycket för såväl mig som för människor runt omkring mig. Har bara svårt att förstå hur ett år bara kan passera utan att man inte ens har hunnit reflektera över det. Men det kanske är den tiden i livet nu, då allt bara springer av farten..  :)



Kram på er!






Kommentarer
Matilda

Nu var det länge sedan vi hittade på nått bus!!

2011-09-28 @ 10:17:18
URL: http://farrixmo.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0