When you are happy like a fool, let it take you over

Har gjort bort en massa tråkigheter idag som är nödvändigt om jag inte vill gå ut genom dörren i smutsiga kläder eller en sopsäck över kroppen. Jag har hunnit vara på skolan och hunnit städa undan. Ska börja middag och invänta min älskling som är påväg upp och livet känns rätt härligt! Solen lyser utanför fönstret och det är ett riktigt härligt höstväder. Imorgon ska jag iväg till Klabbis för att fira älsklingspojken och efter det ska jag fortsätta leva med min bästa vän. Livet kan inte bli så mycket bättre!



Ha en fantastisk helg allesammans! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0