You know how the time flies, only yesterday was the time of our lives

Om det inte vore för min käre mor så vette tusan om jag hade överlevt gårdagen. Fyfan för feber och en kropp som skriker såfort man rör sig det minsta lilla. Så med hennes hjälp fick jag i mig lite mat och värktabletter så febern ville så sakta (peppar peppar) börja ge med sig. Idag känns det någorlunda bättre och jag hoppas för mitt liv att det går åt rätt håll. Ska känna efter under dagen och blir det värre igen så är det vårdcentralen som gäller. Hade tänkt ringa de redan imorse men eftersom det kändes bättre mot för igår känns det onödigt.. Jag drar mig gärna så långt det är möjligt när det kommer till sjukvård. Inte för att jag tvivlar på sjukvården i sig, utan mer för att jag är allergisk mot miljön.. Hua, jag hurvas bara av tanken.

Satt sent igårkväll och tittade igenom lite bilder på digitalkameran som jag helt och hållet har glömt bort att jag har, sedan jag köpte min mobil. Hittade en del härliga bilder från i somras, så jag tänkte jag kunde visa ett par stycken för er här :)






Hugo på sin första Wheels-utställning :)







:)









Mina två favoritkillar



Kommentarer
emma

sv; ja det kan man undra haha, nej men för att han ville vara där ganska länge innan han ska tävla för att hinna träna, och jag kände inte riktigt att jag kunde ta ledigt mitt i nu när alla omdömen ska skrivas osv, så därför kommer jag lite senare ^^

2011-10-24 @ 14:43:41
URL: http://enmammut.blogg.se/
jag

Åh vad fin den sista var!! Skicka den med sen! :) pussss

2011-10-26 @ 22:17:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0