Ytterligare ett sånt där tråkigt inlägg som jag hatar..

Blogginlägg utan bilder är kanske det tråkigaste jag vet och nu kommer det ytterligare ett. Skriver från stans kanske sämsta telefonen så jag tänker inte ens lägga ner tid på att försöka få in en bild,det kommer likförbannat inte att gå. Av den och ytterligare ett par anledningar var jag idag och kikade på en ny telefon. Är väldigt sugen på en vit iphone men då den kostar närmare 6000 kr då vrider snåltarmen om flera varv..har dessutom abonnemang som är bundet till i november så någon avbetalning kan jag inte ta den på.. Ingen som har tips på andra bra telefoner med bra kamera? En sådan med blixt är ju som att föredra :)

Sitter på jobbet nu och väntar på att få sluta..känns som tiden har gått sådär olidligt sakta idag bara för att man vill hem där det står tusen saker på listan att göra.. Klev dessutom upp klockan sju imorse för att fara och presentera vår uppats för verksamheten vi skrev om,så jag är lagomt trött.. Tanken var att jag skulle raka vägen hem efter det men jag fastnade på stan med angelica och vips så hade vi gått och surrat bort tiden och det var bara hem och packa väskan och fara på jobbet.. Vet ju en som kommer somna ovaggad inatt,när jag nu kommer få ta mig isäng.. :p

 Önskar er,som i förra inlägget,en fin midsommarhelg. Kram på er mina vänner :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0