Fyfabian!

Fy balle så kallt det var ute idag! Allt eftersom frös kinderna och efter en stund kände jag inget alls varken om läpparna eller kinderna. Det slog mig att jag förmodligen hade kunnat operera delar i ansiktet utan att jag hade känt vidare mycket faktiskt, kändes precis som när man får bedövning hos tandläkaren :p

Men jag fick i drygt 1,5 timme i ren trots! Var dock ganska skönt att få komma sig ut och jag ska inte klaga, jag fick se solen idag iaf! Hade inte gjort något om det vore lite mildare men det gick :)

Nu har min far varit här och hjälpt mig upp med alla hyllor som skulle upp, och det börjar faktiskt likna något här nu! Nu måste jag bara skicka efter en del bilder och köpa lite ramar så jag får upp lite kort här i lägenheten. Känns mer personligt så. Funderar starkt på att göra en fotovägg i sovrummet, det skulle vara rätt mysigt. Har ju som en hel del bilder som har rätt stark karaktär och som betyder mycket för mig. En bild säger mer än tusen ord, eller hur? :)

In i duschen nu sen blir det att laga iordning lite käk innan jag får främmen! Efter det ska vi ut och äga stan och bara röja! Vi ses på dansgolvet ikväll ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0