The B-day

Fick främmande från morgon till kväll igår så det var kanske inte så konstigt att jag var alldeles tom i huvudet när mina vänner for strax efter nio igårkväll. Men jag hade en fruktansvärt mysig dag och jag tackar alla för fina pressenter och gratualationer. Åt en massa socker och sitter förmdligen i sockerkoma fortfarande. Jag är trött och seg trots att jag har sovit ut imorse. Vaknade ganska sent och pös iväg till stugan strax efter jag stigit upp. Har varit ute ett par timmar och plogat! Ett lite udda fredagsnöje men ack så kul! Nu ska jag krypa ner en stund i soffan innan jag beger mig till sängen för en helg med jobb! Ha en trevlig fredagkväll mina vänner :)

 

 


Kommentarer
Anonym

fin blogg :)

2011-02-07 @ 11:04:55
URL: http://duggin.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0