Så var det helg, igen.

Ny dag, nya möjligheter - visst heter det väl så?

Idag har ilskan och irritationen lagt sig till viss del, tycker fortfarande att olyckan igår var fruktansvärt onödig men det är bara att bita ihop och leva med det faktum att det är som det är. Hade dock önskat att jag vaknat utvilad imorse men inte det. Visserligen inte så konstigt, jag har väl sällan vaknat utvilad så tidigt på morgonen. Men jag har överlevt dagen hittentills iallafall trots min femte dag med sjukt otrevlig huvudvärk. Hade tänkt ta mig en huvudvärkstablett och lägga mig och vila en liten stund nu så jag kan förmå mig att ta mig ut ikväll.

Tanken var att det skulle vara födelsedagsfest här ikväll men då majoriteten av gästerna har åkt på någon typ av sjukdom eller fått förhinder av andra slag så kändes det som ett smartare alternativ att skjuta upp aktiviteterna till en annan kväll. Istället blir det bio med min kära vän Sara. Får se vad det blir för film. Några tips kanske? :)



/ E



Kommentarer
Angelica

Vad tråkigt att det inte blev någon fest...men bra för oss som inte kunde komma ;D Visst har du sagt det till Jessica för hon hade tänkt komma.



Hoppas det blir en bra biokväll =)

2011-02-11 @ 15:55:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0