Mina hjärtans dag

För mig känns det ganska självklart att beskriva och visa vad man känner och tycker om folket man har i sin närhet de gånger man får tillfälle. Detta gör jag alltså inte bara en gång per år utan förhoppningsvis kontinuerligt. Så därför utvecklar jag inte detta mer utan säger bara att jag är glad att jag har folk runtomkring mig som jag kan bry mig om och som bryr sig tillbaka. Förstår inte vitsen (bortsett från butikernas ekonomiska vinning) att bara en gång per år bry sig lite extra mycket. Det enda jag saknar en dag som denna är en bukett blommor men den uppskattningsgåvan blir jag lika glad över vilken annan dag på året som helst. Och skulle man tvunget måsta fira alla hjärtans dag så är jag fullt kapabel till att köpa mig en bukett blommor på egen hand för idag spenderar jag dagen alldes alena. Valde trots erbjudande om sällskap att borra ner huvudet i avhandlingen och det tackar jag mitt kloka huvud för, jag är nämligen färdig med läsningen! Nu är det bara själva granskningen som ska skrivas och förhoppningsvis skriver jag färdigt den imorgon om jag får vara optimistisk? ;)

Lite sysslor, en dusch och sedan en djupdykning rätt ner i sängen! Tackar för mig och ger er all kärlek jag kan idag och hoppas ni får en mysig kväll! Kram på er! :)









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0