Jag vet inte om jag säger det tillräckligt

Vad ger man till människor som alltid ställer upp och oavbrutet ger av det de har? Hur tackar man människor man älskar för att de alltid finns till hands när man inte har mycket att ge? Hur visar man sin uppskattning till de fina som bryr sig mer än många andra? Ibland kan jag inte beskriva i ord hur mycket jag skulle vilja ge er för allt ni gör för mig då jag inte kan göra det för mig själv. För alla gånger jag inte har klarat det ensam när ni har stått där bakom mig. Jag önskar det fanns mer jag kunde göra för att få er att förstå hur mycket jag uppskattar det jag har fått, men det går inte tror jag.









Kommentarer
Anonym

Skriv ett brev :)

2010-10-21 @ 22:54:27
URL: http://farrix.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0