För idag är ingen vanlig dag...

För det är Johannas födelsedag, hurra hurra hurra! Jag hoppas innerligt att min pressent duger, personligen anser jag att det är en mycket fin en gåva! Den som lever får se ;) Grattis till dig min älskade vän! Tänk att vi hunnit gratulera varandra i sju år redan, det har gått så galet fort! Hoppas bara innerligt att jag får räkna åren i framtiden också, vilket känns rätt självklart för tillfället. Jag ser ljust på framtiden, den kommer bli braaa! Det finns så mycket jag bara skulle vilja skrika ut, men det går ju inte. Det finns så mycket som trycker i hjärtat, av både glädje och sorg som vill ut. För tillfället överväger det goda i livet och det känns bra. T.om den stackars tenta vi ska skriva imorgon känns hoppfull, trots att jag inte kan i närheten lika mycket som mina kära vänner. Men som S sa, du kan det om du bara tänker efter. Men vem vill frivilligt ägna en massa utrymme i hjärnan åt kvalitativa metoder som jag aldrig kommer behöva använda i framtiden?

Nåja, nu ska jag sluta svamla och göra något vettigt. Kan ju börja med att dela med mig av bilderna jag inte la in i söndags som jag lovade er. Titta och njut :)



















LOVELY!



Kommentarer
Angelica

Vi kommer äga tentan imorgon, som sagt det är bara att tänka efter innan du svarar ;)



Vilka härliga bilder förresten!

2010-03-23 @ 16:52:46
URL: http://anjelica.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0