När det blir för långt mellan gångerna!

Ikväll ska jag göra något som jag egentligen skulle ha gjort för flera månader sedan, ge Josse hennes pressent! Kunde ju inte delta på hennes födelsedag och vi har försökt sedan dess att pussla ihop en träff men det har ändå aldrig blivit av. Så idag ska jag få se både hon och Emelie. Det var alldeles för länge sedan vi umgicks men på något konstigt vänster blir det alltid så. Men då har vi destomer att ta igen och prata om och det ser jag fram emot! Nu ska jag klä på mig, få i mig något i magen sedan ner till stan. Det är tydligen bal ikväll också, det hade jag inte den blekaste aning om. Det var två år sedan jag gick på min egen, det känns som igår. Det är sjukt vad fort tiden går!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0