Jag kommer vara fattig vid veckoslutet

Har sprungit lite ärenden på stan idag och fick med mig två sjukt snygga skjortor från Carlings samt en kjol, ett par shorts och ett linne från Lindex. Efter att ha sprungit i varenda butik som kan tänkas ha kuvertväskor till Emmas bal så gav vi upp och satte oss på Blå dörren. Tog en super god sallad och syndade med den kanske godaste efterrätten på länge! Emma tyckte jag skulle värma upp inför måndagens studentfika, och hon har nog ganska rätt. Min mage pallar inte sötsaker längre tror jag, har haft magknip sedan vi for. Men ack så gott det är! Lär väl säkert ha gått upp alla mina kilon igen då jag tar mig tillbaka till Umeå :p

Efter en lång lunch med samtal om allt mellan vänskapsrelationer och disaster dates fortsatte vi till ett solarium. Eftersom det bokstavligt talat vräker ner här så var det där måstet om badkläder ganska onödigt. Fick även höra att det var både varmt och strålande sol hemma i Umeå. Kan ju inte bli bättre med tanke på dagens studenter, som vi hissar flaggan för! Grattis alla lyckliga, pirriga, nervösa och gofulla människor som fick springa ut idag! :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0