Inatt blev en kort natt..

När man gör som jag och tar allt i sista sekund då sitter man hos mamma och tvättar till klockan två på nätterna. Ska väl ärligt medge att jag hade bokat en tvättid hemma om det funnits någon ledig, men icket. Sedan att jag är dum nog att ta på mig jobb dagen innan jag åker är ju en annan femma. Men det är inget att göra åt nu, det är bara att le och se glad ut. Ska snart iväg med syrran på jobbet sedan far jag tillbaka och packar ihop det sista och gör mig iordning. Har även pratat med en telefonist från malmöa aviation och mitt flyg går precis som vanligt idag så varför skulle jag inte vara lycklig trots sömnbrist? Får ju åka till mitt kanske absoluta favoritställe! Ska bli så himla skönt med en ledig vecka att bara ta det lugnt på. Fick ett mail igår från min kära moster som beordrade att badkläder packades. Detta är i min värld fullkomligt obegripligt då jag här inte ens skulle stoppa ner lilltån om jag ens fick betalt. Men bra väder gillas! Ska bara se till att inte bränna mig så oerhört som förra gången, då kan jag lova att jag såg ut som en stekt kräfta, utan skämt. Då var fröken Erica röd.

Just det, mina helger i sommar är löst nu. Så kreta resan blir av, Stockholmsresan blir av och har jag tur kan jag även klämma in lite mer Göteborg och förhoppningsvis lite Piteå. Sen ska jag bara leva i sommar, med stans kanske underbaraste och bästa umgänge. Hur bra har man det inte egentligen? :)











För att inte tala om er som inte fastnat på bild, ni också.



Kommentarer
hanna

oj skrev i fel :D haha har vart jobbar sofia?? /hanna

2010-06-10 @ 15:54:29
Anonym

Vem undrar? :)

2010-06-10 @ 17:55:57
Anonym

Hanna heter jag. Umgicks med henne för mååååånga år sen. :D

2010-06-10 @ 22:02:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0