Hur fan ska detta gå?

Efter bara dag ett har jag på tok för mycket saker att packa i för tok på liten väska. Hur denna ekvation ska gå ihop blir för gudarna att lösa, för jag kommer inte kunna göra det. Hade redan en dyngpackad väska med mig då jag kom så där får det inte plats något mer, och den andra bagen jag tog med mig är om jag packar om allt förmodligen redan full, och mer därtill. Fan, man ska inte fara på Gekås om man inte har bil med släp. Förstå hur mycket man skulle kunna köpa med sig hem då? Som den där familjen som går in en hel vecka (eller är det två), och handlar typ lika mycket varenda gång. Det skulle vara rätt fränt att göra det någon gång, men å andra sidan hatar jag trängseln på sommaren och spenderar hellre de pengarna på typ en resa utomlands eller dylikt. Tror jag skulle plocka på mig saker som jag egentligen inte behöver, har ju liksom det i generna så det skulle ju inte komma så oväntat :p

Men jag fick med mig en massa snyggt och behändigt! Förvånad skulle jag bli om inte, efter alla timmar där inne. Hade tänkt omjustera lite i väskorna nu och det lär jag ju få hålla på med tills jag blir gråhårig. Ha det bra sålänge!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0