"Trendigast sommaren 2010"

Tänkte att jag skulle börja med att informera mina kära damer (som hotar om att imigrera till turkiet och bli muslimska hemmafruar om jag rör mig från Umeå) om att sommarens populäraste charter-resor kommer gå till Turkiet ;)

Har pratat lite med jobbet idag också, har fått en del extra pass denna månad, tack och lov! Känns dock inte så lockande att jobba fyra av fem helger, men sånt är livet kanske? Visserligen gör det mig mindre eftersom jag har lovat mig själv att vara nykter ett tag, fjällen resan har nämligen tagit ut sin rätt. Var inte pigg på flera dagar och det vänder sig fortfarande i magen av bara tanken på alkohol.

Imorgon är det fredag, vart i hela världen tog veckan vägen? Dagarna bara rusar förbi! Ska jobba eftermiddag, sedan får jag se om det blir bio med brudarna eller om den blir på lördag? Nåja, träffas måste vi göra iaf! :)

Nu ska jag ut och vika tvätt, ännu ett öde.. Hatar att tvätta för er som inte förstått det ännu.

/E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0