Tidigt dagen efter..

Hade riktigt trevligt igår måste jag säga. Fick se en hel del kufiska människor som man fick skratta ganska gott till. Bland annat en tjej som så vackert använde inhängnaden av dansgolvet som hjälpmedel för att dansa, gå ner i spagat (stavningen?) och diverse andra akrobatiska övningar :p

Träffade även en gammal vän från Byske på krogen igår som jag inte har sett på år och dar känns det som! Tydligen boende här i stan sedan i september men det hade jag inte den blekaste aning om! Fick iaf höra en del smickrande kommentarer så det känns kul att någon sedan länge tillbaka ser förändringar :)

Nu har iaf J gjort sitt jobb och fått mig upp ur sängen, ska hoppa in i duschen sen ska jag bege mig ut till Klabbis och lyfta skotern på släpet så jag får fara hem och lämna den. Blir ju icket någon körning i -20, trots att det hade varit trevligt för det ser ut att vara rätt fint väder ute. Aja, jag får då inandas luft oavsett körning eller inte :)

Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0