Slitet se nanting!

Äntligen hemma! Kan inte säga annat än att resan hem var vääääldigt lång idag. Har aldrig mått så dåligt som jag gör idag, men å andra sidan är det självförvållat så man ska väl inte klaga? Har haft en helt underbar resa i övrigt och har som jag tidigare nämnt skrattat som aldrig förr. Vad kan vara ett bättre avslut på ett toppen år än en suverän resa med underbara människor? Ultimat skulle jag kalla det!

Har en MASSA bilder som ska upp på datorn, men som jag för tillfället är för lat för att lägga in. Får se om det kommer upp några ikväll, har som planer på att knoppa ganska tidigt idag. Ha en mysig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0