Skön skön kväll

For upp till Ersboda där vi såg på film, och det är väl tur att man umgås med ibland rätt barnsliga vänner. Vi såg Ice Age 3, och även om jag inte kan påstå att jag är så överförtjust i barnfilmer så fick man tänka på annat och le lite extra. Det är bra att ni finns, annars skulle dagarna gå väldigt långsamt.

Imorgon jobbar jag och har en del plugg att ta igen så jag hoppas att jag är ambitiös och gör en del på jobbet imorgonbitti om det finns tid över. Måste få det klart innan torsdag. Efter det är det helg, ännu en gång. Dagarna bara springer förbi, men det kanske är lika bra för dom senaste dagarna har jag inte riktigt trivts så bra med. Men förhoppningsvis kommer ljusare dagar, det tror jag stenhårt på!

Godnatt mina vänner!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0