Ny vecka, nya tag

Sitter och väntar på att två maskiner ska bli klara så att jag får gå ut och hänga upp alla kläder innan middagen. Efter detta börjar min nya vecka med satsning på ett helt nytt liv! Ska följa med F till IKSU och köpa ett träningskort som jag sedan ska börja använda. Känns faktiskt bra och jag är motiverad till tusen att faktiskt ta mig för att fara och träna, det känns som ett bra tidsfördriv de dagar jag har mindre saker på schemat. Dessutom vet jag hur skönt det är att komma hem efter ett härligt pass på gymmet och känna att man har gjort något. Synd bara att jag inte kan hitta sladdar och skit till varken telefon eller mp3, så ikväll är jag där utan musik men det får gå ändå. Ska försöka fixa allt det där i veckan så jag slipper trampa på till takt av allas flämtningar, har prövat det förut och det går inte fullt lika bra :p

Nu ska jag påbörja middagen så att den är klar efter mitt besök i tvättstugan. Ha en bra kväll! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0