Jobbig morgon

Vaknade med en smärta i magen som är svår att beskriva. Tog värktablett och försökte febrilt att få somna om igen och utan att vara medveten måste jag ha somnat då jag vaknade bara för en halvtimme sedan. Tanken nu är att få i något i min mage och att fara ner till F och hämta mina pengar som jag glömde igår och sedan fara och handla lite. Har mycket att göra idag, på rätt kort tid. Får se vad som händer ikväll, om det blir någon middag med brudarna då min andra F känner sig febrig. Är det något på gång vill jag helst inte bli smittad, har inte tid med sjukdomar!

Nu ska jag göra något att stoppa i magen, ha en bra dag!


Kommentarer
firidam

blir då ingen träning ikväll iaf så de så!!!

2010-01-27 @ 13:53:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0