Hurtigt!

Hela kroppen är i obalans, jag är så mör att jag inte kan lyfta händerna ovanför huvudet eller knäna upp mot magen men ack så skönt det känns! Det blev närmare två timmar på IKSU idag och vi har hunnit en del. Tror både jag och F kommer gå runt med en sjudundrande träningsvärk imorgon. Hon tyckte jag körde på hårt men å andra sidan finns det ingen ursäkt, jag har ju tränat förr så det är ju faktiskt inte första gången. Som alla andra gånger känner man sig fantastiskt pigg och glad när man kommer därifrån, trots att kroppen är tröttare än någonsin. Jag är glad att jag tagit tag i detta nu och som det känns för tillfället kommer jag inte ha några större problem att upprätthålla träningen! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen, renbädda sägen och sova godare än på länge. Godnatt! :)



Kommentarer
hmm

Tog ni bilen till träningen eller?



Svara med handen på hjärtat :)

2010-01-26 @ 00:06:46
johanna

serilöst, vem orkar ens ställa en sån här fråga? lewl.

2010-01-26 @ 19:11:02
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0