Hallucinationer?

Kom hem imorse efter kurs introduktionen och la mig på soffan efter att jag ätit lite, och naturligtvis föll ögonlocken ihop ganska fort. Det lustiga i kråksången är att jag i början inte riktigt somnade, utan hamnade i den där välkända dvalan. Men jag "vaknade" till av att jag antingen drömde eller hallucinerade att någon var inne i lägenheten och stod böjd över mig, men jag var alldeles för trött för att öppna ögonen, det gick bara inte. Visserligen är inte så konstigt eftersom jag inte sov så bra inatt. Har haft svårt för att somna dom senaste dagarna nu och jag vet inte varför. Jag tycker jag har blivit betydligt mycket bättre på att stänga av tankar och känslor när jag lägger mig i sängen, men det verkar ändå inte fungera. När man sedan ligger där och tittar på klockan blir man bara mer och mer stressad vilket gör kroppen orolig. Nåja, jag hoppas det blir bättre nu när man måste komma in i rutiner igen.

Nu ska jag fara och handla, ha en bra dag! / E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0