Allt under 1000-lappen!

Har varit på stan idag och shoppat lite och är förvånad över hur mycket har fått med mig hem för inte ens tusen kronor. En jacka, sängkläder, ett par jeans, en del underkläder, hygienartiklar och skolgrejer. Har dessutom varit och hämtat ut mitt paket från HM som kom idag, ska öppna det nu och testa det som finns i. Det är blandade känslor om vartannat, vet inte om jag har råd så en fördel skulle vara att jag inte kunde ha något och blev tvungen att skicka tillbaka, men å andra sidan har jag ju beställt det av en anledning. Nåja, dags för sanningens ögonblick.

Ha en bra dag då! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0