Vem är du, det som håller mig vaken?

Har haft problem att somna de senaste nätterna trots att jag på senaste tiden har allt mindre att tänka på. Vet inte om jag har gått och blivit lite halvgalen efter arbetshistorierna, men jag har börjat höra ljud som jag aldrig hört förut och inte bara när jag ligger och ska sova. Det hörs lite nu och då, även under dagarna. Låter precis som en lite mus eller liknande springer omkring i lägenheten, men eftersom lägenheten inte är så stor bör jag sett den vid det här laget. Jag får helt enkelt acceptera att jag håller på att bli knäpp eller något :p

Kom hem från jobbet för en stund sedan, har även hunnit vara hos läkaren idag så nu har jag fått medicin för något de inte riktigt visste vad det var men som förhoppningsvis skulle gå över inom några dagar. Läkaren avrådde fysiska aktiviteter så någon träning blir det inte till veckan.. Får ta igen mig nästa :)

Nu ska jag värma lite mat och invänta J för färgkväll! Mitt hår ska färgas och hennes ska slingas! Hoppas det blir bra bara. Tvivlar dock på något annat då jag har samma färg som jag brukar, det brukar ge rätt liknande resultat.. Man kan ju undra varför :p

Ha en mysig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0