Trötter..

Vaknade imorse, på tok för sent av ett sms där det stod "jag försov mig 2 timmar imorse". Vilka är oddsen att jag ska vakna till ett sådant sms då jag själv är påväg att försova mig? Jag kom på jobbet iaf, dock några minuter sen. Fick med mig iprincip allt i kylskåpet imorse bortsett från frukost, starkt jobbat säger vi till yrhönan Jonsson! :p

Ska väl förvarna J och S att min lägenhet ser ut som ett bomdnedslag fortfarande men jag ska ta tag i det idag då jag kommit hem från jobbet :) Ser fram emot kvällen! Det kommer bli trångt men trevligt :)

Nu ska jag springa ut i köket och göra iordning köttbullar! Ha en bra dag! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0