När timmar känns som år..

Första gången på mycket länge som jag är vaken innan klockan ringer. Vet inte om jag vill se det som något positivt överhuvudtaget eftersom jag inte har sovit något alls sedan jag la mig inatt.. Har haft alldeles för mycket att tänka på, och när huvudet inte har orkat med alla tankar har den bara stängt av. Trots det har jag inte kunnat sova. Jag har nog aldrig snurrat så många varv i sängen tidigare. Var även länge sedan jag kände mig så... nollställd. Det är som att man är tom, helt blank.

Ska gå på kurs informationen nu klockan åtta sedan får vi se hur länge jag orkar med. Tror det är relativt lönlöst att gå på en föreläsning sen då mitt huvud är alldeles för grötigt och förmodligen inte så mottagligt idag.

Hoppas ni har sovit bättre (eller överhuvudtaget) inatt. Ha en bra dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0