Klockrent!

Ibland glömmer jag bort att jag har så fruktansvärt fina vänner. Idag fick jag en påminnelse. Har haft folk här sedan strax efter två på eftermiddagen. När ena har farit har nästa kommit och för bara en stund sedan lämnade jag av syster yster. Har disk till förbannelse, men det är det värt. Har som vanligt fått prata med världens finaste människor och skrattat sådär oundvikligt när sista gänget kom. Ibland är det nästan så man ska fylla år fler gånger per år så man får se alla lite oftare, men å andra sidan är det som jag sa till Josse idag att vi kommer finnas för varandra oavsett när och var, även om vi inte alltid ser varandra.

Har fått en massa braiga pressenter och ännu fler komplimanger för mina brownie cupcakes med vitchoklad frosting. De var farligt goda alltså. Mina kära vänner brukar vara frälst i marängswissen men efter cupcakesen gick det nästan inte ner något mer. Men då har vi efterrätten klar till nästa knytis också, då är det bara förrätten som fattas sen har vi en helt superb middag ännu en gång! :)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0