Kanske lika bra att ta med kudden?

Har jobbat hela dagen idag och ändå satt jag åt middag strax efter jag hade slutat. Var på bio och såg Avatar (igen, inte mig emot!) så det blev sent hem. När vi kör in på uppfarten till huset får jag ett sms om att att se på bio ikväll och eftersom det inte är samma film en tredje gång så tackar man väl inte nej. Kommer dock ha spenderat mer timmar på SF än hemma idag, men med rätt sällskap går allt :)

Nu ska jag ta och göra mig klar för att vandra ner mot stan. Ska be F ta med kameran så förhoppningsvis hinner jag ladda upp lite bilder från i fredags. Ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0