Inte nu när jag har tusen andra saker att göra..

Var inte pigg för fem öre imorse vilket resulteras av två anledningar, sömnbrist och förkylning. Efter att ha varit uppte första gången gick jag och la mig en stund igen och när jag vaknade andra gången var det ännu värre. Det blev ingen föreläsning idag så jag har legat och sovit framför tvn i hopp om att det ska gå över. Vaknade för en stund sen och det ser inte ljust ut. Är rädd att vara sjuk till helgen och det får fan inte hända!

Har dessutom tusen saker att göra. Måste fara och handla, baka och städa inför morgondagen. Det är nu man önskar att man hade någon hemma som kunde göra detta åt en. Att bo hemma i ett sånt här läge är inte helt fel om jag ska vara ärlig. Säkerligen lika skönt att ha personal som sköter detta åt en när man mår som man gör idag. Men jag bor varken hemma eller har råd eller ens viljan om att skaffa personal för det ändamålet så jag får bita i det sura äpplet och fara på affären snart. Måste laga middag också och det kändes fruktansvärt jobbigt just nu. Får snöra i mig en filtallrik och en korvbit, det mättar ju iallafall.

/ E


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0