Hej och hå, så det kan gå

Var med två av mina tre halvor nyss (kan man säga så?) och det är nog bara vi som får dessa infall. Har varit och kört bil i jag vet inte hur länge och jag vet inte hur många gånger vi passerade samma ställen i våra desperata försök till att ta oss dit vi skulle. Men å andra sidan så älskar jag att köra bil, får umgås med två guldklimpar och skratta mig till magvärk, så jag klagar inte! Vi var väl också lite smått seriös och försökte planera en fjällen resa och köra skoter (frida du får fripass och sova hela dagen bara du följer med!). Sedan försökte André vara klok och tala om för mig hur jag ska göra med saker och ting. Lite internet här, ett telefonnummer där och vips! Ja, man kan ju inte annat än att skratta.. Om livet vore så enkelt som våran lilla livscoach får det att framstå ;)



Nu ska jag hoppa isäng och imorgon är det helg. Får se vad som händer men jag vet ialla fulla fall att jag ska köra skoter på lördag, och som det ser ut idag ska det vara kanonväder! Jag tror det kommer bli en toppenhelg :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0