Förresten

Var och hämtade ut biljetterna för buddy holly musikalen nästa helg och fick höra att P ska med också. Han skulle som jag följa sina föräldrar så det känns bra att man inte blir ensam med en massa gamm folk (förlåt mamma :p)

Sedan vet jag några som var lite nyfikna över hur det gick med lägenheten så jag ska väl säga då att alla papper är påskrivna och min nuvarande lägenhet ska ligga ute på internet nu. Från den 1a Juni byter jag adress! :)

En fruktansvärt fin start på dagen ska jag ärligt medge :)



Kommentarer
Frida

Simla roligt för dig!!! Flytt är greeaaaat!

2010-02-27 @ 12:57:16
URL: http://fightfire.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0