En sån där dag..

Dagen har gått segt som attan och har varit allmänt dryg då min huvudvärk inte vill ge sig och halsen inte blir bättre. Jag är less på min lägenhet och skulle ge allt och lite till för att kunna trolla möblerna till en annan lägenhet. Tur för mig att jag ska få titta på två lägenheter inom kort och då jag t.om fick halva min föräldrastyrka bakom ryggen så känns det ganska tryggt. Visserligen sa de som jag, att det rör sig om betydligt mycket mer pengar, men å andra sidan så är det inte hela världen om jag bara börjar spara in på annat (som de sa det, krogkvällar tex). Vi får se vad jag prioriterar bort helt enkelt, för flytta gör jag om jag så ska gräva mig en grop i snöhögen här utanför (okej, nu var jag drastisk).

Ingen som vill skänka några miljoner till mig så jag kan köpa en lägenhet, eller ännu bättre ett hus och en ny bil?Ska bannemig köpa en trisslott när jag får lön. Nu sätter jag punkt innan jag har gnällt för alla i denna stad.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0