Det ser ljust ut, sa han längst fram i tunneln

Ska snart fara iväg och hämta upp syster sedan fara till flygplatsen. Skulle ge allt för att själv få lyfta ikväll, oavsett vart sålänge det är ljusare än här. Men jag får glatt vänta till i Augusti om det inte blir någon impulsiv resa någonstans innan dess. Satt och pratade med A om sommaren efter att J hade farit och jag blev genast på bättre humör. Vi behövde som inte säga så mycket mer än att det ordnar sig så kände jag mig tryggare. Sedan att han tog upp fenomenet uteservering och grillkväll i samma mening gjorde ju saken bara än bättre. Det fick mig faktiskt att längta något till sommaren utan den där ångestladdade magkänslan jag har haft förut.

"Kolla upp die hard filmerna - hans budskap är enkelt: Jippi kai yay mother fucker!
Det kunde inte bli mer klockrent sagt än så :)


Kommentarer
j

men du, jag tyckte faktiskt att låten var passande! ;P och dessutom så äre jag som ska tacka att du finns i mitt liv. sådeså. ;)

2010-02-28 @ 00:14:53
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0