Det där betalade jag inte för!

Har alldeles just kommit ut ur duschen efter ett riktigt hårt och härligt gympass med F. Känns bra att man har någon som peppar dit mig, annars hade jag nog aldrig tagit mig dit idag. Kommer förmodligen känna av det betydligt mycket mer imorgon så hejja mig som jobbar både natten inatt och sedan hoppar på dagen direkt. En träningsvärk blandad med sömnbrist är väl ingen höjdare direkt. Men påtal om rubriken. När vi satte oss ner för att strecha sitter det en man bakom F som i min mening ser så normal ut man kan bli, men kanske inte ändå. När han sätter sig i skräddarställning kommer hela paketet ut genom shortsen. Jag visste inte vart jag skulle vrida huvudet för att inte brista ut i skratt. Kunde heller inte förmå mig att inte titta dit igen. Var ju tvungen att konstatera det jag just sett, att det verkligen hände. Jajjemen, karln körde fritt fram under byxorna. Brukar man inte ha kalsonger under shortsen, eller har jag missat något då? Nåja, det blev ju dagens iallafall! :p



Kommentarer
Frida

Uschamej. Haha. Hoppas det var en engångsföreteelse, det där med paketet och inte träningen, för nu kör vi hårt!! :D

2010-08-13 @ 08:58:09
URL: http://fightfire.blogg.se/
johnzzzz

hohoho, varför missar man alltid det roliga för?! ;)

2010-08-13 @ 12:04:11
URL: http://norman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0