Mest för att det ska bli sådär typiskt

När man är som mest sugen på allt vad chips, cola och pizza innebär dyker en bild på min otroligt goda köttfärspizza upp på skärmen (fråga mig inte varför den finns med på bild). Men nej, det är väl inte alls typiskt för att vara mig? Sitter mest och funderar på när fan man får stoppa i sig en pizza igen, har ju som lovat mig själv att även efter detta leva hälsosamt. Men å andra sidan har jag fortfarande tänkt leva, så pizzan lär ju sällan vara helt utesluten. Okej, det börjar bli alltför uppenbart att jag levt utan mat i tre dagar och att det är det enda jag tänker på. Åh, vad jag hoppas att denna vecka går fort!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0