I brist på annat att göra

Hela dagen har jag varit rastlös och försökt sysselsätta mig med någorlunda vettiga aktiviteter. Detta har väl gått som det har gått och hade jag varit smart redan tidigare i eftermiddag hade jag förmodligen suttit med en del gamla vänner i skellefteå nu och varit social istället för att krypa på väggarna. Har diskat och lagat mat, sedan diskat igen enbart för att ha något att göra. Är folk inte på jobbet så är de bortbjudna, eller flyttar eller slak i soffan sen igår. Nej, nu ska jag sluta gnälla och fara och våldgästa någon så jag får glo på en annan vägg ett tag för min börjar gå mig på nerverna.

 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0