Shopping av dess like

Jaha, då har man varit på stan och shoppat helt utan hämningar eller ens en tanke på hur mycket man spenderar. Jag kom hem med en hel del, och är själv medveten om att jag inte kommer kunna handla så mycket mer denna månad då jag ska köpa träningskort och förhoppningsvis fara ner till svallet och handla lite möbler. Kom hem med ett par skor (ovanligt?), en tröja från carlings, ett par vrålsnygga örhängen, en kjol, ett linne, strumpbyxor, leggins med dragkedja nertill, och även pressenter till pappa och kicki som ska delas ut på söndag. Hann även på boa och inhandla det godaste göde inför morgondagen. Blev bjuden på någon VIP kväll på krogen av M, får se om vi drar förbi där innan vi far ut, vem vet, man kanske t.om trivs såpass att man bestämmer sig för att stanna där hela kvällen? Det är ju som tur var omgjort en hel del, och om mr. M styr kvällen åt rätt riktning, som han brukar göra, så brukar det bli riktigt roligt :)

Snyggskorna nedan, perfekt både till vardags och till fest! J tyckte det var lite för mycket raggarstuk över skon, men det tycker icket jag! Helt klart nöjd :)



Nu har jag gjort mig klar för att fara på bio med bäste vännen min! Får se vad som erbjuds, tror det vart någon romantisk komedi om jag inte minns helt fel.. The uglu truth, kan den ha hetat så? Nåja, det känns skönt att inte sitta inne hela kvällen! :)                                                                            Puss på er!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0