Så börjar nästa helvete

Är ÄNTLIGEN klar med våran processövning och har haft vårat sista seminarie nu i eftermiddags. Det innebär att man från och med nu ska fokusera på tentan som jag utan större tvekan redan vet att jag inte kommer klara av. Jag ska iallfall försöka plugga lite på jobbet ikväll samt så ska jag sitta med F på söndag är det tänkt. Det får gå som det går helt enkelt. Jag kan inte göra mer än mitt bästa, och med tanke på att jag inte förstår så mycket av kursen ska jag vara glad om jag kan svara på någon fråga överhuvudtaget.

Satt på jobbet igår och kollade igenom en massa bilder från min digitalkamera och bestämde mig för att framkalla dessa så att jag har de i riktiga negativ. Har funderingar på om jag ska slösa en massa pengar på att beställa hem lite pyssel material från Panduro hobby och göra en egen almanacka. Det hade dock varit roligare att få göra en personlig kalender eftersom jag alltid har med mig den, men jag tror inte det finns någon sådan?

Nåja, nu ska jag återgå till allt jag tidigare höll på med. Puss och hej!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0