Passoa, smultronvodka, juice och fruktsoda

Mja, just för tillfället kändes inte alkohol så lockande, men igår var det där en väldigt god drink! Det blev Allstars efter att vi käkat god mat och en tårta hos min brukare. Det var riktigt roligt måste jag säga. Var väl kanske lite nervös över hur konversationerna skulle gå eftersom vi inte känner varandra allt för bra, men det blev inget problem what so ever. Vi pratade, dansade och drack hela kvällen. Sedan kom J och F också så vi följdes en bit på vägen, om man kan kalla det så då vi fick skjuts den korta biten rakt över gatan :p

Nu sitter jag och väntar på att få fara och beställa pizza! Det är kanske världens absolut bästa dagen efter - hålla mig vid liv - mat. Ha en bra dag mina vänner, puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

EricaJonsson

Lchf, träning, kärlek och allt som ger krydda åt min vardag!

RSS 2.0